måndag 5 maj 2014

Tamigtusan...

... att det faktiskt fungerar med akupunktur, det trodde jag aldrig! Det är fortfarande långt ifrån bra men känner att rörligheten börjar komma tillbaks och smärtan är inte lika vansinnigt illa som tidigare. Nytt besök hos sjukgymnasten Anna har jag inbokat på onsdag så hon får sticka mig mera ;-) Gruvar mig lite för det gör faktiskt ordentligt ont när hon sätter nålarna på vissa ställen men det får det vara värt. Hoppas också att jag får svar från läkaren då om de tänker skicka mig på röntgen...

Ikväll har både Tyra och Signe fått lite träning. Gjorde ett närsök med lilltjejen och det tycker hon är jättekul, duktig också som kommer till mig med bollarna ;-) Tyra la jag för första gången ut blinda till och det gick riktigt bra. Lite osäker blev hon på första men så gick vi lite närmare så ordnade det sig och efter det gick de andra tre hur bra som helst - sötgumman!!!

Nu är de trötta bägge två och somnade så mysigt tillsammans på soffan tillsammans med Svetlana ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar