söndag 29 juni 2014

Fyra ynka sekunder!

Vi var något trötta efter den långa bilturen igår men vi tog oss ändå i kragen i förmiddags och åkte upp på Höga kustens jaktmässa. Duggade lite men hellre det än gassande sol när man har hundar i bilen tycker jag. Även om man öppnar dörrar och fönster så det inte ska vara någon fara så vet man ju ändå aldrig... Tyra och jag var med på Höga Kusten Apporten och vi kom trea, så jätteroligt!!!!!! Sen att jag är en vansinnigt dålig förlorare och kan reta ihjäl mig på att det bara skilde 4 sekunder mellan oss och de som vann, det måste jag helt enkelt släppa ;-) Är stolt som tusan över min lilla tjej som är så duktig och faktiskt bara är 1,5 år vilket är himla lätt att glömma emellanåt.

Vinnaren var Vorstehn, labben till vänster tvåa och så vi trea ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar