fredag 5 september 2014

Inte så himla lätt alla gånger...

... det här med hundträning. Så länge allt fungerar är det inga problem men kör man fast så tycker jag det är jättesvårt att veta hur jag ska lösa det och hur jag kommer vidare. Precis det som hände och jag var så lost så jag visste inte om Tyra kan eller inte, om jag gör fel, är otydlig eller helt enkelt går för fort fram och hoppar över massa steg? Tog hjälp av finaste Mia i förrgår och svaret kom vi fram till inom några minuter. Tyra kan inte och jag hoppar över massa steg så det är ju inte konstigt det slår tilt i lilltjejens skalle ;-) Nu vet jag hur vi ska fortsätta och det känns bra!

Tyragumman!
Även småttingarna fick sig lite träning, fotgående och ett målområde. Hihi, så söta och duktiga de är både Signe och brorsan Nisse ;-)

Nisse & Signe
Igår åkte jag och My med hundarna på SSRK Sundsvalls öppenträning vid en liten sjö en bit härifrån. Extra skoj var att jag kidnappade med mig Tage och körde en liten stund med honom också. Åååh, va glad han blev att få vara med mig och jobba lite, gullgubben!!!!

Finaste Tage!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar