tisdag 18 november 2014

Som om jag inte...

... är nog dålig att blogga nuförtiden så när jag väl var på gång i lördags så kraschade naturligtvis datorn! Fy, va dåligt humör jag blev på, jag verkligen hatar när saker går sönder :-( Tur att det väntade skojigheter under dagen så jag blev tvungen att rycka upp mig. Mia och hennes lilla flock kom framåt eftermiddagen och var kvar till på söndag. Träning med hundarna stod på schemat för att lite senare övergå till en fantastisk god middag - Hargryta!  När vi var mätta var det dags för vapenvårdskurs med finaste Magnus. Haha, han tyckte eleverna var flamsiga som hellre drack vin än putsade bössor. Men klar blev vi tillslut och nu är hagelbrakarna skinande rena :-)

Magnus hotar en Härnösands-eleven med läskstången :-)
Dator är äntligen inhandlat idag, blev en HP Pavilion 15.o085no 15.6 tum från Elgiganten. Har suttit hela eftermiddagen och kämpar med att försöka förstå hur Windows 8 fungerar, inte helt lätt kan jag säga. Tror dock jag har fått till det och det känns som det här kommer bli bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar