söndag 10 maj 2015

Häcken full!

Sista veckorna har verkligen varit helt hysteriska och jag är såååå trött på kvällarna, somnar i soffan var och varannan kväll. Mestadels roliga saker men det tar ju på ändå :-)

Vi har bland annat haft fem helt underbara dagar på Kipplingebergs Gods tillsammans med härliga människor och en kanoninstruktör från Ungern - Rita :-) Jag var med en dag med Signe, två dagar med Tyra och de sista två dagarna hjälpte jag till. Magnus och Jaffa var också med en av dagarna, resten sköt och kastade han. Tyra var olydig som tusan och vi blev allihop varse om att det vi trodde att våra hundar kunde kunde de inte alls... Vi fick en ordentlig ögonöppnare men också jättebra verktyg för att gå vidare på hemmaplan. Nu är det slutslarvat och jag ska aldrig mer säga "- Det kan min hund". Det går inte att sätta"check" på saker och ting, allt beror på vart man är och massa andra omständigheter. 

Kipplingebergs Gods

Tyra, Signe och Jaffa

Tyra och jag softar i gräset.

Middag på kvällen
Sedan i torsdags har vi en extra kille här hemma på Solvallen, BusNisse från Solumshamn :-) Charmigare kille får man leta efter men lika söt som han är, lika duktig är han på att hitta på hyss - en liten "Emil i Lönneberga" :-)

Nisse/Magnus-mys :-)

Sex stycken som vill komma in o käka mat - nuuuuu!
Så sist och dessutom minst!!! Lilla Siri har varit och hälsat på några gånger den här veckan. Så vansinnigt söt så det är helt sjukt och så himla lik Tyra. Ska bli jättespännande att följa henne :-)

Mor och dotter är bägge lite sugna på goda kakan på bordet :-)

-Hej lilla plutt, Signe heter jag :-)

Söt som socker och mamma upp i dagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar