tisdag 18 augusti 2015

Fem ynka dagar kvar på semestern...

.... och jag skulle ljuga om jag inte säger att det känns vemodigt. En semester med blandat kompott har vi haft, både roliga och mindre roliga saker men vi känner oss riktigt nöjda. Att dessutom få avsluta semestern med riktigt härligt och efterlängtat sommarväder känns alldeles underbart!

Idag tog vi båten till "vår lilla ö" där vi får vara alldeles ensamma och kan ha hundarna lösa utan att behöva bekymra oss. Både tvåbenta som fyrbenta badade, tom Bettan som dessutom har blivit jätteduktig på att åka båt :-)

Bettan, Tyra, Signe och jag.

Ön undersöks noga av tre prinsessor, Tyra, Signe och Bettan.

- Ser mysigt ut men ska jag våga...?

 - Lite läskigt men kanske lite skönt ändå :-)

 - Nu vill jag upp!!!!

Jaffa och Magnus

Tyra & Signe

Tyra & Signe

Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar