lördag 26 september 2015

Fin höstmorgon!

Släppte Bettan kvart i sex i morse och då var det fortfarande mörkt. Bästa förutsättningarna för Bettan att vara ute så tidigt men för en ensam mörkrädd matte som är helt övertygad att det spökar i det gamla övergivna huset i skogen där jag ställer bilen samt att jag ser/hör björn överallt är det lite jobbigt, herre jäklars så skakis jag var! Men inte heller denna gång såg jag något spöke (Axel eller Folke som varit döda i många år) i fönstret på huset och inte heller blev jag uppäten av en hungrig björn :-) Bettan jobbade på bra och efter ett par timmar när hon blev trött så släppte jag ut Tage, Signe och Tyra. Vi tog en sväng upp på hygget på Rismon tillsammans. Gänget hade mycket spring i benen och jag satte mig på en stubbe ute på hygget i höstsolen och bara mådde gott. Skönt att sitta ute alldeles ensam och bara koppla av och rensa tankarna lite :-)

Hade kameran med mig men det var så lite batteri i den så nästan alla bilderna blev suddiga, ingen av bilderna på Tyra gick att använda.

Bettan posar på en sten.

Full fart mot matte!

En suddig Signe ;-)

Tage i höggräset.

Toköra ;-)

Min lilla stubbe med massa lingon.
Kom hem vid halv elva och var hungrig och trött något alldeles vansinnigt. Åt lite frukost o sen stupade jag i sängen med en filt över mig tillsammans med tjejerna och sov i över två timmar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar