söndag 1 november 2015

Bästa starten på dagen!

Är så himla glad att vi skaffade Bettan och att det är jag som jagar in henne. Även om jag är väldigt nära att stänga av klockan och somna om igen när den ringer kl 5 på helgen så känns det så himla skönt när vi väl kommer ut. Min fåniga "skogsrädsla" har gett med sig och jag känner att jag har koll på vart jag går och är inte orolig för att gå bort mig, hem kommer jag ju alltid ;-)

Höstmorgon och solen är på väg upp.

En varm och god kopp kaffe sitter bra ;-)
Hon har jobbat på bra idag Bettan, kan nog faktiskt säga att det är bästa släppet hittils. Hon höll sig ifrån mig längre stunder och målade fina röda fläckar på pejlen. Ingen hare tyvärr, synd för det hade varit så kul när hon gjorde det så bra men det är svårt nu när hararna blivit vita. Hade Tyra med mig och vi gosade ner oss tillsammans i mossan och bara myste i solen, nära att jag somnade...


Efter en stund fick vi sällskap av Bettan som efter tre timmar med nosen i backen var trött ;-)


Vi låg kvar tillsammans alla tre en liten stund innan vi packade ihop och började traska till bilen. Nu blir det lite gofrukost och sen ska jag ta mig en tupplur så jag fixar resten av dagen ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar