torsdag 31 december 2015

2015 - sista veckan!

Blir en väldig massa julfirande här och där för oss med skilda föräldrar men det är skoj, gillar ju julen jag. En hel del Elias har det blivit vilket är supermysigt, gulligaste lilla killen:-)

Go och glad liten kille ;-)

Julklapparna på, passade fint!

Elias och bästaste Axel!
Lisagumman var sjuk så henne träffade vi inte i jul tyvärr :-(

Jättefina och bra julklappar har vi fått o så köpte vi några åt oss själva också, bland annat varsin varm och go mössa.


I måndags avslutade jag kvällen på sjukhuset då jag har haft så vansinnigt ont i bröstet och i ryggen under flera dagar och det bara eskalerade. Det var magen som strejkade riktigt ordentligt efter att jag klantat till det med en av medicinerna som jag slutat med alldeles för hastigt, den ska tydligen trappas ned under tre månader och jag gjorde det på en dryg vecka. Fick en döäcklig magcocktail på sjukhuset men som tack och lov fick det värsta att släppa och så har jag börjat äta medicinen igen, nu dubbel dos under ett par veckor för att hjälpa magen repa sig igen. 

Förutom det tråkiga sjukhusbesöket så har det också hänt roliga saker. Mia och jag har bestämt oss för att jag ska gå in som delägare i Stargolds Kennel och det ska bli så himla kul! Vi har också valpplaner i början av 2016, mer info om det kommer inom kort :-) 

Ikväll kör vi en repris från förra året och firar nyår tillsammans med Danne, Johanna, Mia och alla hundarna - enda skillnaden är att i år ska vi vara i Solumshamn:-) Blir dock vääääldigt försiktigt med alkoholen, måste vara rädd om magen. Men god mat och garanterat trevligt sällskap räcker  långt!!!

Nyår 2014 - Mia, jag och Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar