söndag 7 februari 2016

Blir galen!

För några veckor sedan råkade jag radera min hotmailadress (solvallen@hotmail.se) som jag haft många år och det går baskemig inte att få tillbaks den. Förstod att det skulle bli besvärligt men snart är tamigtusan mitt tålamod slut, jag upptäcker saker varenda dag som jag måste krångla med just på grund av detta. Nu tex märker kan jag inte uppdatera Indal- Lidens Viltvårdsavdelning hemsida längre, grrrr :-(

Tröstar mig just nu med ett glas rött o väntar på att middagen ska bli klar!

Apropå Indal- Lidens Viltvårdsavdelning så blev jag ordförande idag för ett år framåt. Ska verkligen bli jättespännande fast lite läskigt också om jag ska vara ärlig :-) Vet att jag kommer ha bra stöd av Håkan och de andra i styrelsen så det kommer gå jättebra!


I morgon börjar jägarexamenkursen och vi har inte mindre än 15 anmälda, kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar