fredag 4 mars 2016

Bokstavsordning!

Jag är såååå dålig på att vänta, speciellt när jag vet att något finns tillgängligt men det är helt enkelt inte min tur än. Extra frustrerande blev det idag när jag visste att de nya telefonerna på jobbet ska delas ut i bokstavsordning och att min då troligen delas ut först i slutet av nästa vecka eftersom jag kommer rätt sent i alfabetets ordning, hade varit helt ok om jag inte hade haft semester troligen hela nästa vecka. Skickade en försiktig fråga de som delar ut innan det var dags att gå hem och då fick jag telefonen på studs. Lite ödmjukhet lönar sig jämfört med många andra som ångar på som värsta bulldozern och får tvärstopp direkt. 

Så.... Nu sitter jag här nöjd och glad med min nya I-phone 6 o förstår inte riktigt hur jag ska få till alltihop, är ju väldans annorlunda än Samsung. Men det går framåt och inga vansinnesutbrott än, blir så bra när det är klart :-) 

Min gamla Samsung (som egentligen inte är så gammal), den kommer vi använda enbart som en extratelefon ifall någon annan går sönder. Jag kommer alltså bara använda mitt jobbnummer hädanefter och det privata som alla använder nu kommer jag att stänga.

Inte bara glad över att jag fick min telefon, är ännu gladare för att det äntligen är helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar