onsdag 9 mars 2016

Då var det dags!

Gav mig iväg mot Bromölla i går förmiddag tillsammans med Tyra och Signe. 11 timmars bilkörning med endast två korta rastningsstopp. Var hyfsat trött när jag kom fram vilket var tur för jag skulle bo i en jaktstuga mitt i skogen, jag som är så sjukt mörkrädd! Det gick hur bra som helst och vi sov som tre prinsessor hela natten. "Stugan" som jag bor i är större än vårt hus hemma och det är så vackert här, både ute och inne - helt fantastiskt ställe och härliga människor!

Jaktstugan

Fin allé på vägen mot jaktstugan

Tjusiga omgivningar
Ställde klockan ganska tidigt i morse och tog en lång härlig prommis med tjejerna för att sedan åka till Andres och Mirjam för att se om Tyra var redo för en "date" med Art. Redo var hon garanterat och det behövdes bara lite lek som start så tog det inte lång stund förrän de satt ihop.

18 minuters hängning :-)
 Stannar nog till på fredag så hinner vi med två parningar till, dumt o stressa när jag åkt så långt.
Nu känner jag mig ganska slut, det kommer efter sen gårdagen. Ska få i mig lite lunch o sen blir det en stunds siesta.


1 kommentar:

  1. Häftig jaktstuga - och Skåne är otroligt vackert på sitt sätt. Tufft av dig att köra så långt ensam. Håller tummarna nu.

    SvaraRadera