torsdag 3 mars 2016

Prov hit och prov dit....

Jag har världens sämsta tålamod och just nu är jag så galet less på prov så jag tror jag kräks! Testade Tyra idag igen och det har hänt typ ingenting sen i måndags, jättekonstigt! Nu har vi gjort ett annat test också som vi får svar på i morgon. Men även om jag blir skitless så är det ändå himla bra att de finns. Utan dem hade jag helt klart gett mig iväg till Bromölla redan i tisdags vilket hade varit alldeles för tidigt. Vi får se vad vi får för svar i morgon men det känns som att jag åker senast söndag vilket fall. Kan inte riskera att vi bommar höglöpet en gång till.

Skidor åker vi så mycket vi kan, Nisse och Signe älskar det och de blir bättre och bättre bägge två! Idag är det vila men om jag inte ger mig iväg i morgon så blir det nog skidor i morgon kväll.

Här är en liten film på mig och Signe där det går riktigt lugnt och sansat, farten är betydligt högre normalt och minst en vurpa per gång verkar höra till :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar