lördag 5 mars 2016

Slöarslappardag!

Oj, vilken sovmorgon vi fick i morse, törs baskemig inte ens skriva hur länge vi sov men kan samtidigt konstatera att vi behövde det både tvåbenta som fyrbenta här hemma på Solvallen. Harjakten är nu slut tyvärr men Magnus avslutade i söndags med att få en liten film på Tellos sista hare för säsongen, håll koll längst bort på vägen :-)


Det gäller att vara beredd med kameran för det går snabbt :-)

Nu luktar det kyckling här hemma och snart dags för middag vilket är tur eftersom jag är alldeles galet hungrig! Ställde mig på vågen i morse och inser att jag sen i julas gått ner nästan 10 kilo, fantastiskt bra jobbat och jag är så stolt över mig själv :-) 5 kilo kvar att beta av innan beach 2016 och sen ska det aldrig mer få gå så här långt uppåt någonsin igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar