onsdag 6 april 2016

Höstrusk!

Fy så tråkigt det är ute nu, känns som värsta höstvädret!


Ser som tur är lovande ut till helgen, håller tummarna att det inte ändras!

Tyra är nu för tiden världens goaste vilket tyder på att det kan vara valpar i magen, hon beter sig precis som sist. Men samtidigt så vågar jag inte hoppas med risk för att bli besviken. Fast å andra sidan så är det ju inte värre än att vi får göra om proceduren en gång till :-) Är jättefrestad att göra ett ultraljud nu bara för att jag är så förbaskat nyfiken men samtidigt så är det en himla onödig kostnad då vi om 2-3 veckor liks vet ändå. Jag är som vanligt alldeles för otålig....

Tiden går fort och jag skulle ljuga om jag inte erkände att jag börjar bli lite nervös inför förlossning och allt som kommer därefter... Men det är klart vi klarar det, ut ska de ju på ena eller andra sättet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar