onsdag 11 maj 2016

12 maj - Chokladbollens dag!

Såg precis att det är chokladbollens dag idag. Det är bland det godaste jag vet så hade jag vetat det tidigare så hade jag köpt det när jag var på affären - typiskt! Godast är i och för sig de man gör hemma själv men det ids jag inte göra nu.


Tyra är den perfekta lilla mamman, så himla duktig med smågullisarna! De äter och sover, äter och sover och äter och sover :-) Piper gör de också även mitt i natten... Ska sova min sista natt i valprummet i natt vilket ska bli skönt, längtar till vår stora säng och längtar efter att få sova bredvid Magnus igen ;-)

Tyra med bebisarna.

En valphög :-)
Sov som en stock inatt, all väntan och en del oro har tagit på krafterna. Men idag var jag piggare så när jag jobbat klart så tog jag mig i kragen och tränade med Signe, har inte blivit någon träning alls sista två veckorna. Duktig var hon och nu ska vi baskemig komma igång på riktigt!

Såg vitsippor överallt när vi tränade, så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar