lördag 26 november 2016

Bäst att passa på!!!

Magnus och Roger gav sig iväg med Tello på lite harjakt och jag bestämde mig för att stanna hemma. Håller nu tummarna att det inte ska blåsa så mycket i morgon som de förutspår för planen vara att vi skulle släppa Bettan då... Nu sitter jag bara vid köksbordet och pimplar kaffe och väntar på mamma nu som ska komma ut och käka lite frukost med mig o förstås titta på vårt fina badrum som nu är klart :-)


Tänkte att sen ska jag ge mig ut med tjejerna och träna lite nu när lägdan är helt bar igen. Måste ta mig i kragen och hålla i det här med träningen även när snön kommer tillbaks. Finns mycket man kan göra fast vintern kommer, typ peta på med de där småsakerna som egentligen är de viktigaste av allt :-)

Hittade en gammal film där Tyra bara är dryga året, duktig liten tjej <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar