måndag 21 november 2016

Ny vecka - Nya möjligheter!

En mysig helg har vi haft med besök av lillasyster med familj i lördags och igår kom Andres, Eva-Liz med lilla Smulan. Sovmorgon fick vi både lördag och söndag dessutom vilket inte händer ofta. Anledningen till det är den förbaskade skaren vilket inte alls är roligt men det finns som sagt inget ont som inte har nåt gott med sig.

Magnus skulle ha sovmorgon idag också men när jag vaknade och konstaterade att vi hade räv utanför huset och själv inte alls hade nån lust att plocka fram bössan och ställa mig ute i regn och blåst så var han snabbt uppe på benen, tog inte många minuter så blev det en räv mindre här ute på Tynderö.

En rejäl hane, vikt vet jag inte än.
Tror den här morgonen blev en bra start på veckan för kärleken <3 Bli väckt för att skjuta en räv, smyga ut o hämta den, komma in i värmen och få en kopp kaffe och sen krypa ner under täcket och somna om igen ;-)

Nu börjar det bli dags för mig att få i mig sista koppen kaffe och börja göra mig i ordning för en ny vecka på Försäkringskassan IT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar