söndag 18 december 2016

Fjärde advent & skriskobana!

Fjärde advent idag och fast alla julklappar är klara (köpte man inte inslagna) så har jag inte någon som helst julkänsla. Nu ska man inte skylla allt på vädret men när det gäller att ha något litet uns av julkänsla så får man faktiskt göra det! Jag tar tillbaks alla mina "suckar" ang att vintern kom för tidigt i oktober - vill ha snö nuuuuuuu!!!!!


Är som en skridskobana ute och inte ens icebugs biter riktigt på det här underlaget, skridskor skulle nog fungera bättre.


Men då ska den vara skridskor med taggar, jag lyckades aldrig lära mig åka på något annat. Har testat i vuxen ålder och jag styper på näsan direkt när jag försöker ta fart och lyckas jag väl få fart så får jag inte stopp utan taggar :-)


Minns när jag var liten, ju fler taggar ju bättre :-) Nu ska det inte vara några alls vad jag har hört. Om jag kommer ihåg rätt så fick vi lämna in Fannys skridskor så de slipade bort taggarna när hon gick i skolan. Gjorde vi inte det fick hon inte använda dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar