onsdag 7 december 2016

Proppmätt!!

Väckarklockan ringde 04:00 i morse och eftersom jag struntade i att packa i går så blev det lite lätt stressigt då jag inte hade riktig koll på när taxin skulle komma och hämta mig. Det enda jag egentligen hade koll på var att flyget till Stockholm skulle gå 06:40.

Hann precis bli klar nr taxin kom och sen bar det iväg mot Stockholm och Telefonplan.




Det är första gången jag är på Telefonplan, fint och fräscht som tusan men lite taskigt läge om man jämför hur centralt himla Helpdesk Stockholm suttit innan. 

Kom till Sjöfartshotellet för en stund sen och nu ligger jag bara o slappar efter en fantastiskt god middag, så proppmätt så jag nästan spricker. Dags för en dusch och sen kommer nog mina ögon ramla igen :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar