onsdag 4 januari 2017

Nattsuddare!

Nu blev klockan så där himla mycket igen, tur det bara är halvdag i morgon. Passar dessutom på att jobba hemma då det är kortdag vilket automatiskt också innebär nån timmes sovmorgon.

Stack hem tidigare idag för att jobba hemifrån på eftermiddagen, Hade lite bråttom då jag har en hel del att jobba undan eftersom vi har semester nästa vecka. Naturligtvis hade det precis inträffat en olycka så jag blev stående i  bilkö i, som det kändes just då en hel evighet, blev alltså inte riktigt som jag planerat. Men... Huvudsaken det gick bra med de som var inblandade i olyckan, jag håller tummarna för det.

I morgon få vi finfrämmande av Tyras lilla Vilja tillsammans med matte Lina. De blir kvar till på fredag kväll, så himla roligt och mysigt!!!

Efter det ska julen städas undan, känns skönt att jag bestämde mig för att inte plocka fram så mycket julgrejer i år. Är egentligen bara ljusstakar men det ska bli skönt att få bort dem nu :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar