lördag 21 januari 2017

Tillbaka till vardagen!

Så var semestern över och nu har vi vant oss att vara hemma i Sverige igen. En dag på jobbet också avverkad men den dagen var inte som alla andra då jag pga halsen inte hade något annat val än att vara tyst hela dagen. Tänkte att det kan väl inte vara några större problem men jäklats va jobbigt och helt galet besvärligt det var! Nu är rösten tillbaks och jag längtar faktiskt till på måndag då jag får prata med alla som en normal människa!!!!!


Idag har jag till och med känt mig hyfsat pigg vilket också är en härlig känsla, orkade tom med ett par timmar på Birsta - bara det måste ju betyda att det äntligen är på våg åt rätt håll!!!!

Även om jag nu vet att det är alldeles för tidigt och att det kommer komma flera bakslag så är det svårt att inte få vårkänslor såna här dagar, låter tom som fåglarna har det. Känner mig laddad och längtar till våren då vi kan komma igång med träningen på riktigt igen, dessutom ska ju Sixten köras igång i år också vilket ska bli jättespännande och roligt :-) Ska också bli kul att få följa Sixtens syskon under kommande säsong!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar